--- Chcete reklamovať alebo odstúpiť od kúpy tovaru? ---

Reklamácie

Spôsoby riešenia reklamačných konaní

  

Odneste tovar do servisu alebo zavolajte na zákaznícku linku výrobcu: Zoznam servisov a číslo na zákaznícku linku nájdete v záručnom liste. Nezabudnite k tovaru priložiť kópiu faktúry a dodacieho listu a originál našou pečiatkou potvrdeného záručného listu.

 

Napíšte nám na info@elektroskadra.sk. Nazabudnite opísať reklamovanú závadu a uviesť číslo objednávky alebo faktúry. Vyplňte formulár o reklamácii: https://www.elektroskadra.sk/reklamacia/ Obratom Vám zašleme ďalšie inštrukcie. V žiadnom prípade nezasielajte tovar späť k nám bez našej predošlej výzvy a naších inštrukcií.


Ak Vám vznikne právo na zrušenie kúpnej zmluvy, obráťte sa so žiadosťou na nás, na adresu info@elektroskadra.sk. Oprávnenosť tejto žiadosti je potrebné doložiť vyjadrením servisného strediska a originálom kúpnej zmluvy.

Odstúpenie od zmluvy do 14 dní

 

V prípade, že máte nárok a záujem odstúpiť od zmluvy do 14 dní, napíše nám na info@elektroskadra.sk, zároveň nám v prílohe zašlite Formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorú najdete na našich stránkach:

 

https://www.elektroskadra.sk/reklamacia/  

 

Čo s nepotvrdeným záručným listom pri nákupe cez internet?

Za záručný list sa považuje v prvom rade aj doklad o kúpe tovaru, ktorý získate spolu s tovarom, preto nie je potrebné mať iný záručný list.

 

Pri nákupe cez internet dostanete spolu s tovarom nepotvrdený záručný list (pokiaľ sa k tovaru bežne dodáva, v opačnom prípade slúži na uznanie záruky daňový doklad). Záručné listy dopredu nepotvrdzujeme, z dôvodu možnosti vrátenia tovaru zákazníkom do 14 dní.

Záručný list Vám potvrdíme, ak nastane problém s tovarom. Nemusíte sa obávať žiadnych komplikácií. Ak budete potrebovať reklamovať tovar, záručný list je možné potvrdiť podľa postupu nižšie počas celej záručnej doby tovaru. Táto možnosť vyhovuje väčšine zákazníkov.
Niektorí zákazníci preferujú potvrdenie záručného listu hneď od začiatku. Ak máte rovnaký nárok, radi Vám vyhovieme. 

Postup pre potvrdenie záručných listov (pri reklamácií alebo 14 dní po kúpe):

Potvrdenie záručného listu je možné aj elektronicky, zaslaním scanu záručného listu, faktúry a dodacieho listu na adresu info@elektroskadra.sk. Záručný list Vám potvrdíme a zašleme na Vašu emailovú adresu.

 


E-mailový spravodaj

Zľavy, akcie, novinky? Buďte prvý kto o nich vie. Zadajte svoj e-mail a nenechajte si ich ujsť.

*  

Špeciálne prianie


captcha image

Najpredávanejšie tovary



Tento web používa cookies

Aby sme Vám mohli v tomto eshope ponúknuť kvalitné služby a pokročilé funkcie, využívame cookies. Prehliadaním tohto webu súhlasíte s ich používaním . Pre viac informácií o cookies a ich prípadnom blokovaní navštívte článok --- Obchodné podmienky ---